Friday, October 14, 2011

Technine Familia 2 premier in Moscow coming soon!!!


3rd of November, club Vozduh!  IT'S GONNA BE SIIIIICK!!!

Monday, June 6, 2011

Weekend feat Grandmaster Flash)!

Boaaahh. Yo, sorry for no updates! That spring was really hard time for me, cuz I'm ending the University... Lots of exams, generally fucking study)) Finish writing my diploma, graduation soon!!

Okay! That Saturday I was at GRANDMASTER FLASH concert! FELLAS! It was FUCKING AWSM! He is the man, really one of the fathers of hip-hop!


That 60 years old man still on fire! Super positive vibrations =)

Oh, Yeah, and afterparty on the roof of mine friend! Tan, wine, sushi)! Sweet!
No fat chicks!


Hangover) hahahahaha, who cares!

Sky is falling!

Monday, April 4, 2011

Cruzin' red sqr)

Peace fellas
Soo, spring is came to Moscow)) Recently I started to write my graduation work and I have 4 arrears, ahahahah, no more jokes, I'm finishing University this june... But it's a nice time to walk at night in center of Moscow)


with my injured homie Sheldr)

Friday, March 25, 2011

Contest tomorrow.

Wassup malakas!)
So, my knee feels much better and contest day tomorrow) The park looks nice, seems it'll be a good day to catch some fun and maybe raise some money, who knows)))  But, whatever, it's all about fun I guess))))) hahahahhaha

Wednesday, March 23, 2011

Double frontflip bail))

Whats poppin? So, here are my super stupid bail) hahahaah) but at that time it was ain't so fun))

my double frontflip bail from Kirill Glazkov on Vimeo.

Saturday, March 19, 2011

Factor Films-Notes Bonus 2008

Hey hey everyone! Check this bonus part from the Factor Films-Notes video, which i found on my old hard drive) Actually, It was one of my favorite film crew.

Factor Films-Notes Bonus 2008 from Kirill Glazkov on Vimeo.

Thursday, March 17, 2011


Hey hey everyone! That's funny, cuz I  had this blog since even 2008))) But nowadays It has become so popular or even fashionable, hahahahahah) So I'm becoming a part of that social shit))

 Well, first of all, I wanna show u that strange guy, that I met in tobacco shop) I think it's a kinda variation of superman))
And here is spot, from today shooting... really cool spot, but I fucked up my left knee on it...((                    
Super wide kicker) hahaha